Shapes ile Temel İlk Yardım Semineri

Yaşadığımız sürece çeşitli nedenlerle yaralanmalar veya hastalıklarla karşılaşmamız kaçınılmazdır. Yaşamımızın çeşitli dönemlerinde, bulunduğumuz her ortamda kaza ve hastalanma riski taşımaktayız.

Bu gibi durumlarla karşılaştığımızda, müdahalede bulunanların ilkyardım eğitimi almış olmaları, yaşamın sürdürülmesinde, sakatlanmaların önlenmesinde ve iyileşme sürecinin kısaltılmasında belirleyici rol oynayacaktır.

Bu amaçla yola çıkarak Temel ilk yardım konusundaki eksik yada yanlış bilgilerimizin giderilmesi ve güncelleştirilmesi için  29 Ocak tarihinde, yatırımcılarımıza ve antrenörlerimize yönelik ''Temel İlk Yardım'' bu semineri gerçekleştirdik.

Bu eğitim, Shapes ile Aktif Yaşam Yardımlaşma ve Dayanışma Derneği (AYADDER) organizasyonu ile gerçekleştirilmiştir. Katılımcılara “katılım sertifikası” nın verilen bu eğitim ücretsiz ve Eşrefpaşa Hastanesi doktorları tarafından verilmiştir.

Katılımcılara “katılım sertifikası” nın da verildiği bu eğitimi bizlere veren İzmir Büyükşehir Belediyesi Eşrefpaşa Hastanesi doktorlarına teşekkür ederiz.  

Yeni eğitim ve seminerlerimizde buluşmak üzere…

Posted in , , , , . Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

Leave a Reply

Arama Yap

Shapes Turkey